måndag 29 november 2010

Ny idé.....

..... som jag har hittat på bloggen.

Jag har ju tidigare visat bilder på min samling av Höganäs krukor och det var ju så att jag även hade en kruka på 1 liter. Den brukar stå ute på altan under sommaren full med färggranna servetter men nu har den fått användas till annat.



Surfade runt igår på olika bloggar och såg detta. Jag kommer tyvärr inte ihåg vem det var hos men tack du där ute någonstans för idén!

Nu har jag hittat bloggen! Det var hos Sofies Stiltje gå gärna in hos henne och titta på hennes jätte mysiga blogg.


Den får fungerar uppsamlare åt mina thé silar. 

2 kommentarer:

  1. Vad smart! Ska nog själa den här idén.. Höganäs is the thing! ;-) Vi har en 3 liters Höganäskruka som alla spagettislevar, stekspadar osv får plats i. Har du sett den nya Höganäs-serien och tekannan..? Är sjukt sugen på den! Ha det gött!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Roligt att du vill vara med i min utlottning och tack för att du gör litet reklam för mig. Ha en riktigt skön dag!/Merja

    SvaraRadera