söndag 14 november 2010

Söndagkväll....

....sista dagen på veckan.

Imorgon börjar det en ny vecka med nya utmaningar.
Mellan sonen har "flyttat" till mormor och morfar i fem veckor.Han ska ut på praktik så under veckorna så kommer han att vara borta för att sedan ta bussen hem på fredags em. Det kommer att bli tyst, men fem  veckor kommer att gå fort.

Gårdagens turné till Glössbo Möbler och Maja´s vart ingen hit. Jag hittade inga hel röda stolsöverdrag så jag får väl köpa dom via internet istället. Har hittat överdrag på Balders Hage som det får blir.

Idag har jag firat min pappa på farsdag. Jag och min bror köpte lotter till honom så jag håller nu tummarna på vinst.
Vi vart bjuden på jättegod älggryta och farsdagstårta. Hade turen att få med mig en matdosa hem till morgondagen.

Grattis på din dag kära pappa!


2 kommentarer:

  1. Vi har suttit här o skrapat, det blev inga miljoner men väl 55kr.

    SvaraRadera
  2. Hälsa pappan från mig! (Mamman med för den delen.) Din pappa ser f ö ut EXAKT som jag minns.

    SvaraRadera