söndag 21 november 2010

Söndag......

....... och jag reser till Stockholm.

I morgon ska jag på kurs i Stockholm över dagen, Sollentuna rättar sagt. Jag och min kollega åker redan ner idag på em så man är pigg i morgon så man tar in något och bli lite visare.

Tvättmaskinen går för fullt nu så jag har något att göra när jag kommer hem, hm som om man inte har det iallafall!

Tänkte jag skulle visa bilder på det jag lyckades åsta komma igår.

I går skrev att jag gjorde något som jag aldrig hade gjort förut, inte ens i skolan har jag gjort det som julpyssel och det är att dekorera apelsiner med nejlikor.
Jag prövade det och här ser ni resultatet.
Man kan riktigt känna hur gott de doftar man får lite jul feeling!

Fat Gerbera
Ljusstakar Party Light

Våra chokladbollar som vi gjorde igår. Fat Gerbera från Majas Café
 
Mina "julapelsiner"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar