lördag 13 augusti 2011

Nu firar vi......

..... att bloggen har passerat 5000 besökare så därför börjar vi denna helg med en utlottning/tävling.
Firar besökarantalet tillsammans med  Butik Linängen  i Växbo.





Har en bekant som har startat en liten mysig gårdsbutik i Växbo. 
De har haft öppet varje dag i sommar mellan 11-18. Under september kommer de att ha stängt i början av veckan men under helgen är det åter öppet igen så du kan åka dit och fynda om du har vägarna förbi. Vintertid kommer de mer än gärna hem till dig och kör ett  homeparty om du så önskar.

Nu har de varit så snälla och sponsrat med denna vinst,
en jätte fin ljuskrona!


Enkla tävlingsuppgifter:

För en lott:     
Skriv en kommentar på detta inlägg
För två lotter:
Gå in på Butik Linängens FB sida och bli vän med butiken och bjud in dina vänner till Butik Linängen.
För två lotter:
Om du har en egen blogg länka denna tävling med någon av bilderna till din blogg .
För tre lotter:
En kommentar, bli vän med Butik Linängen på FB, länk från din blogg och lägg till dig som följare av min blogg.

Alla kan vara med, även du utan blogg. Glöm då inte att skriva din mailadress i kommentarsfältet så jag får kontakt med dig.

Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas onsdagen den 31/8. Vinnaren dras och presenteras dagen efter.

75 kommentarer:

  1. Jag vill gärna vara med i din utlottning med den vackra ljuskronan som vinst. Nu vet jag inte hur många lotter jag får, men jag länkar till utlottningen med bild från mig också (Facebook är inte min grej).

    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Jag följer och tar 2 lotter i tävlingen om den vackra kronan.
    Hoppas nu på tur...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med i utlottningen

    Hoppas flytten går bra för sonen

    Kram Teres

    SvaraRadera
  4. Halloj..Så roligt att du tipsade om din utlottning. Och att du ville vara med hos Frelugan. Regnsjö har jag varit flera ggr när min fd svärfar levde. Härligt ställe. Fin blogg du har ska bli trevligt att besöka. Full pott lotter här...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Åh vilken helt otroligt vacker ljuskrona!!! Jag vill absolut vara med i din fina utlottning!!!! Länkar från mig och deltar med två lotter!

    Hoppas på tur!!!

    kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  6. Hejsan!

    Kalasfin krona! Klart jag vill vara med, tyvärr hittar jag inte följare, men jag har dig i min blogglista men det duger kanske inte;)))

    Jag är vän på FB, länkat, så det blir väl 2 eller 3 lotter?

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Gokväll!
    Vilken underbar blogg jag hittade här!
    Skulle väldigt gärna vilja vara med i utlottningen!!
    Så jag tackar ja till 1 lott.
    Ha en fortsatt underbar kväll!
    Kram Annuja

    SvaraRadera
  8. Det är en mycket fin ljuskrona du lottar ut. Jag vill deltaga med 1 lott,tack. Ljuskronan skulle jag gärna vilja ha över mitt bord i vårat matrum. Vilka mysiga stunder med vänner,släktingar, barn och barnbarn det skulle bli där.
    Hoppas på tur och mer ljus i vårt hus. Må så gott och Njut av årets alla dagar!
    Inga-Lill

    famwarnil@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Vilken ljuskrona. Klart man vill vara med på 1 lott.
    Hoppas du får en skön helg.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  10. Så vacker, tar gärna en lott!:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter. Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/august/31-augusti-vinn-ljuskrona.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  12. 1.Jag är gänra med.

    2.har länkat på min blogg:
    http://gratishav.blogspot.com/2011/08/vinn-ljuskrona.html

    3.blir vänn med Butik Linängen på fb med namn Lili Ying.

    hoppas på tur!
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  13. Jag är med och tar en lott. Hoppas på tur
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  14. jag vill hemskt gärna vara med och tävla om denna underbara fina lampa.

    jag har gått med på facebook (veronica hedlund)

    följer dig på bloglovin

    har länkat i blogge
    http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-en-ljuskrona/

    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  15. Vilken vacker krona, den är jag gärna med och tävlar om!

    Jag har varken Fb eller blogg men jag håller tummarna med min enda lott! :)

    Mvh Yvonne
    (456sju@gmail.com)

    SvaraRadera
  16. vilken fin! jag tar gärna 1 lott!

    ha en fortsatt trevlig helg mvh Lindah

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med i tävlingen och jag har skickat en vänförfrågan till er på FB. Det var lite konstigt för jag skulle gilla men den knappen fanns inte och den knappen jag tryckte på var igentligen för vänner. Det fanns heller inget ställe där jag kunde bjuda in vänner så du får gärna höra av dig så jag gör rätt.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  18. Verkligen super fin! Klart att jag villprova lyckan!
    Jag tar alla 3 lotter! Jag har gillat och delat och skickat friend request på FB med namnet Barbados jenn!
    och tippsat på min blogg och blivit följare på bloglovin!
    http://barbados.blogg.se/2011/august/31-augusti-ljusjrona.html

    SvaraRadera
  19. Jag vill gärna vara med och tävla om den fina ljuskronan!
    nannaeATlive.se

    SvaraRadera
  20. är absolut med och tävlar om denna fina ljuskrona..
    tar 2 lotter tack :)

    har blitt vän på fb: johanna hellberg
    och har länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/august/ljuskrona.html#comment

    SvaraRadera
  21. Jag är gärna med och tävlar om denna fina ljuskrona.
    Jag har tipsat på min blogg;
    http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/08/jag-tavlar-hos-cathrine-denna-fina.html
    Mvh/JoHannah
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Nu har jag ingen FB att länka till men jag har en blogg o jag gör en länk till tävlingen där så jag hoppas att det räknas likadant som FB?!

    Kramis från pockethexan@live.se
    som hoppas på min tur för jag tycker det är en grymt snygg ljuskrona som skulle passa perfekt i vår stuga eftersom vi inte har el där utan är helt beroende av stearinljus även under sommaren, men det är riktig mysigt!

    SvaraRadera
  23. 1. klart jag e med. vi ska flytta till hus och denna skulle blivit så snygg i salongen

    2. chanette vän på fb

    ikoketmedchanette@live.com

    SvaraRadera
  24. Jag är gärna med och tävlar med 2 lotter och har länkat till tävlingen här: http://theresiacaroline.bloggplatsen.se/2011/08/23/6092914-tavla-om-en-ljuskrona-31aug/

    Caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Jag är med och är vän på FB (Carola Lind)
    Följer bloggen
    och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/august/ljuskrona.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  26. Så fin, Jag vill va me :) 1 lott. Jag håller tummarna.
    kramar
    /Jasmine
    kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Hej Är jättegärna med. Tar två lotter.
    Gillar på FB samt har länkat från min blogg:
    http://annastavlingslankar.blogg.se/?tmp=24202204
    Hoppas på tur!
    hälsningar Anna
    anna.henriksson.stopen@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Hittade till din blogg och tävling. Vilken vacker ljuskrona du lottar ut! Den skulle jag gärna vilja ha! Jag länkar från min blogg och tar 2 lotter. Hoppas sedan på TUR i dragningen!

    Sensommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  29. Hejsan
    Vilken fin ljuskrona, jag är gärna med.
    2 lotter, är inte med på facebook
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  30. Otroligt fin, vill gärna ta en lott=)
    Trevlig Helg!
    / Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Tack , tar gärna en lott.
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Hej.Jag är gärna med och provar lyckan på denna ljuvliga takkrona.Tar 2 lotter och hoppas på tur...
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  33. Vilken vacker ljuskrona. Jag är med och vill få en lott.
    Hälsning Monika empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  34. vilken underbar ljuskrona. Jag är gärna med och tävlar. Jag har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/august/ljuskrona-318.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  35. Hej. Vilken fin. Jag är med och tävlar.

    http://jessamys.blogspot.com/p/tavlingar.html

    Mvh jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Underbar krona, visst vill jag vara med i utlottnigen!

    SvaraRadera
  37. Hejsan
    Vilken fantastiskt blogg. Jag vill gärna vara med i utlottningen, länkar från min blogg och ansökt om vänskap på FB.
    Jag är nu också följare av din blogg för här finns ju massa härlig inspiration. Om jag skulle vinna den fina ljuskronan skulle jag bli överlycklig för vi håller precis på att färdigställa vårt uterum där jag vill ha exakt en sådan ljuskrona.... så snacka om WOW känsla när jag hittade hit.
    Önskar dig en finfin dag och som sagt - jag kommer igen :) och igen!!!

    SvaraRadera
  38. Men så fin! Jag är gärna med o försöker vinna den! =)

    lottasundin6@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Jag har ingen FB men jag har länkat hos mig:

    http://evamar.blogg.se/2011/august/ljuskrona-31-aug.html

    Blir det två lotter kanske?

    SvaraRadera
  40. Vilken tjusig ljuskrona, klart jag också vill vara med! Jag har länkat hiot från min blogg och vill alltså ha två lotter.

    http://lottaochlivet.blogspot.com/2011/08/tavling_28.html

    SvaraRadera
  41. jag tävlar med 1 lott!

    Hälsningar Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Jag är med! karro.falk@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Jag vill gärna vara med och tävla om den här fina ljuskronan. En lott!
    Ha det bra
    emely.drugge@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Jag är med! 1 lott då :)
    thatisme_1996@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. ja är med! :)

    korny_@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. 1. Jag är gärna med!

    2. FB: C Care Regn

    3. Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2011/08/31-aug-vinn-en-jattefin-ljuskrona.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  47. Då ska vi se :-)

    Jag blir vän, jag gillar, jag delar och jag lägger en blänkare på min wall, det borde bli tre lotter. För denna ljuskronan skulle pryda min sal som inget annat!

    kicki kronborg
    bunnyn.hemma(at)gmail.com

    SvaraRadera
  48. Jag är gärna med och tävlar. Så vacker! Den skulle passa perfekt hemma hos oss.

    Ha en fortsatt härlig söndagskväll

    SvaraRadera
  49. Vilken ljuskrona! Jag är med och tävlar med 2 lotter!

    Annika Nilsson aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. En jättevacker krona - jag fick ihop två lotter genom kommentar och att jag delat på facebook

    /Petra A Vainionpää

    petrarosered@gmail.com

    SvaraRadera
  51. Jag vill pröva lyckan i din tävling om den underbara ljuskronan, länkar från min blogg så tar 2 lotter.
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  52. Tänk om man kunde ha sådan tur att man kniper vinstlotten! Ingen skulle bli gladare än jag! :)

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  53. Jag tävlar med 3 lotter! En riktigt fin vinst (:
    Mitt blogginlägg: http://xnathalie.blogg.se/anewyou/2011/august/underbar-tavling.html#comment

    Håller tummarna, stenhårt. Skulle passa så bra just för att jag & pojkvännen blir sambos på torsdag (1 sep) så en ny fin takkrona skulle bli perfekt i vår nya lägenhet, såhär när man flyttar hemifrån! :D

    Kram♥

    SvaraRadera
  54. Hej!

    Grattis till framgången och den fina bloggen. Deltar gärna i denna tävling, fin takkrona som gärna får flytta in hos mig lagom till hösten!

    vh
    Monika
    6048gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  55. Åhh jag är gärna med! Den lampan skulle passa perfekt ovanför matbordet!!

    Jag har tipsat och länkat här:

    http://beabofink.blogg.se/jagvillvinna/2011/august/ljuskrona-31-augusti.html#

    beabofink@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  57. 1. Jag är med :-)
    2. Har ansökt om att bli vän på Fb (Nina Hammarström)
    3. Bloggat: http://happymy.blogg.se/2011/august/ljuskrona.html

    happyme@hotmail.se

    SvaraRadera
  58. jag är gärna med och tävlar med en lott!

    annica@branting.org

    SvaraRadera
  59. Hej hej klart att man är med!

    Har blivit vän med Butik Linängen på FB, (elin jonsson).

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  60. Åh, om man ändå fick ha turen med sig i denna tävlingen! Habegäret satte i alldeles väldigt....
    = )

    SvaraRadera
  61. Jag tar chansen och tävlar.En lott till mig.
    Gu vilken fin ljuskrona,så romantisk och skulle vara helt underbar i köket.har ingen lampa där,och snart blir det väldigt mörkt,då skulle det vara så mysigt med levande ljus vid middagen,och kvällsmaten eller när man bara ska diska.
    Mvh Simone
    smulansbakblogg@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Grattis till de 5000 besökarna!
    Jag deltar gärna i din tävling och tar två lotter då jag länkat i högra sidospalten på min blogg. Jag låter länkarna ligga kvar t.o.m. sista tävlingsdagen.

    Häls. F

    SvaraRadera
  63. Underbar ljuskrona! Jag länkar på min blogg och tar två lotter. http://mumandme.blogg.se/2011/august/ljuskrona-avslutas-31aug.html

    SvaraRadera
  64. Ååååååh den såg ju ut som att den är gjord för mitt nyrenoverade vardagsrum :))

    TRE LOTTER för min del :))
    KOMMENTAR
    FB - Sarah Kroksson
    BlOGG - har länkat både i inlägg och lagt till dig bland mina länkar!

    Håller tummarna :))

    SvaraRadera
  65. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning, har ingen egen blogg så jag kan inte länka, det blir 1 lott för mig.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  66. Är gärna med och tävlar, för 2 lotter har jag länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/08/ljuskrona-318.html liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  67. Jag är med och tävlar, skulle vilja ge den till min mamma, hon skulle bli så sjukt glad :) aangelicaa@live.com

    SvaraRadera
  68. Men Hjälp!

    Jag har missat det!!!
    Får bli en lott då eftersom det är sista dagen.
    Vill ju så gärna vara med ändå.

    Kram!

    SvaraRadera
  69. Hej! Jag vill gärna vara med. Den snygga ljuskronan skulle verkligen sätta guldkant på min höst. Och jag skulle vara så självisk att jag behåller den själv, istället för att ge bort saker, som jag brukar.
    Mvh Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Hej! Vilken vacker ljuskrona, den skulle jag gärna vilja ge min mamma nu när mörkret börjar krypa fram allt mer. Jag har blivit vän med er på facebook och jag har länkat till tävlingen på min blogg: http://feliciaidas.blogg.se/2011/august/tavling-nummer-tva.html#comment
    Mvh, Felicia.

    SvaraRadera
  71. 3 lotter vill jag ha. Jag har blivit vän på facebook (Celine Naminah). Jag har även lagt till din blogg på bloglovin' Sen har jag också skrivit ett inlägg i min blogg. Det hittar du här: http://phantazia.blogg.se/2011/august/jag-tavlar-om-en-fantastiskt-fin-ljuskrona.html

    SvaraRadera
  72. Hej!
    Vill jättegärna vara med i utlottningen, superfin ljuskrona. Har en endaste taklampa i min gamla jättevåning så denna skulle passa perfekt. Jättefin blogg och vilka otroligt fina saker i butiken, finns den för nätshopping? :-) Skriver en liten kommentar här, har tyvärr ingen egen blogg...än... men blir gärna vän på FB.
    Hälsningar
    Carina
    carina_berglund@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. jättefin, så den hade man gärna velat ha :)

    Tänkte även samtidigt tipsa om en MacBook Air som man kan vinna :) Hoppas det är ok.
    http://vicktoriamurawska.blogspot.com/2011/08/vinn-en-macbook-air.html

    vicktoria.murawska@gmail.com

    SvaraRadera
  74. Jag är med, skulle bli en perfekt present till min mamma som alltid ställer upp för mig :)

    Mail: sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  75. Jag är gärna med och tar en lott!
    Jättefin vinst!

    Ha en trevlig helg :)

    SvaraRadera