tisdag 9 augusti 2011

Chocka kroppen.....

......... kan det vara bra?

Det får vi se imorgon!

Imorse så var jag på två Express pass på sporthallen.
Express pass menas att man utövar aktiviteten väldigt intensivt i 30 min. Det vart Spinning och Core. Har inte gjort nå´t sen i början av juli utan jag har haft semester helt enkelt.

Måste säga att det kändes skönt och att det gick relativt bra. Ett tag trodde jag nog att min stund var kommen att de skulle få bära mig ut på bår men med lite vatten så funkade kroppen igen. Hade ett segdrag i vaden som inte ville ge sig.

Måste ju börja att komma igång med träningen igen. För igår så släppte de nämligen biljetterna till höstens event, BollnäsEss.

Vi är tre stycken från jobbet som har anmält oss och jag ser verkligen fram emot det. Tänk vilken träningsnörd jaghar blivit. Det kunde man aldrig tro på för ca ett halvår sedan att man skulle hålla på så här :-) 

När jag kom hem så belönade jag mig med en smoothie.
Det fick bli varianten Kajsa Varg, dvs
-Man tager vad man haver!




2 kommentarer:

  1. Dom såg goda ut. Nej Sofia tycker att sommarlovet skulle ha varit längre. HAHAHHA
    Men nu är det slut.
    Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  2. Här är en som skulle behöva smittas av träningsnörden=) Tycker inte jag har någon ork överhuvudtaget och känner mig osmidig. Om inte annat kanske jag kunde locka mig själv med en sån där god smoothie för att komma igång;-)

    Önskar dig en fin dag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera