lördag 20 augusti 2011

Dagen som gick......

......... tillbringades i sängen.

 

Bilder lånad från nätet 

Nä, nä inte av den orsaken du kanske tror.

Jag fick jordens migrän anfall vid middagstid, så hela eftermiddagen fick jag tillbringa i sängen. Inte precis vad jag hade planerat. Skulle ju tvätta och hjälpa sonen att packa det sista inför morgondagens flytt. Nu blir det istället sena kvällen för att komma i kapp. Har börjat stuva bilen med grejjer igen som ska upp till Sundsvall.

Förra helgen när vi var upp så jagade vi en säng åt honom som tokar. Affären med stort I hade ju sängveckor. Bra tyckte vi, men tror ni att de hade något hemma. NÄ! Det var helt slut på sängar som var 120 bred. De skulle få några under veckan. Men vad hjälper det när man inte finns på plats och man inte får lägga undan och reservera.
Vi åkte till en annan stor säng affär istället och de hade både sängar hemma och de körde ut sängen till lägenheten helt kostnadsfritt. Vi hann knappt tillbaka till lägenheten förren lastbilen stod utanför porten. Helt otroligt!

Jag vart också sugen på en ny säng. I affären hade de en säng uppbäddad och den var helt underbar. Tänk vad jag önskade att det var den jag låg i idag när det var så synd om mig.

1 kommentar:

  1. Oj så tråkigt med migrän. Men härligt att de finns affärer med go service. Önskar dig den bästa av sängar min vän. Ha de gott...

    Kram lisa

    SvaraRadera