onsdag 17 november 2010

Jag känner mig upphängd......

...... och nedsläppt.

I morse eller rättare sagt i natt så ringde väckarklockan redan halv tre.

Varför då?!

Ja maken skulle iväg och jobba igen så han behövde skjuts till tåget men nu är det i allafall den sista svängen före jul.
Han är borta två veckor i taget så när han nu kommer hem i början av december så blir han hemma ända till den 3 januari och det ska bli skönt.

Nu hoppas jag på fin väder till helgen så jag kan ut och ta lite tallris så min lilla glasfågel har någonstans att hålla till i jul.

Nä nu äre tack och go´natt!




1 kommentar:

  1. Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig att jag nu dratt i gång en ny braig en..

    http://uj76.blogspot.com/2010/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_17.html

    ..med chans att vinna ett presentkort värt 500kr från en finfin inredningsbutik! Kika gärna in o delta i den med :)

    SvaraRadera