tisdag 28 februari 2012

Vi drar till fjällen.......

........... fest hela kvällen!

Ikväll åker vi till Lofsdalen för att hälsa på sonen.
Ska bli så skönt att få träffa honom.
Han har varit borta i drygt 3,5 vecka och det är en alldeles förlång tid tycker jag.

Det blir bara jag och maken som åker upp.
Jag har lånat ihop ett par längdåkningsskid set. kommer att vara livsfarlig i spåret. Har inte åkt skidor sedan jag slutade skolan och det är mååååånnga år sedan. Vi tar även med oss slalomskidorna så det blir väl en dag på tvären också.


4 kommentarer:

  1. Ha det så skönt. Åk mycket skidor om det går. Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  2. Hej söta bloggvän!!
    Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mitt bidrag att gå vidare eller till och med kanske vinna!
    Miss Vardaxlyx är mitt cuppisbidrag och jag behöver DIN röst!!
    Klicka in dig på min blogg och rösta =)
    Jag tackar dig ödmjukast <3
    Önskar dig en trevlig tisdag!!
    <3 <3 <3

    SvaraRadera
  3. Jag tackar ödmjukas för rösten!! <3 till dig!!

    SvaraRadera