söndag 21 november 2010

En snabbis

Hinner att slänga in ett kort inlägg innan jag drar till stor stan.

Jag vill bara upplysa er om att jag kommer att anorda en utlottning den här veckan.
Jag vill fira att jag har haft 1000 besökare på min blogg.
Kommer att passera detta besökar antal nu under veckan.
Vem kunde tro det för ca 2,5 månad sedan jag började blogga att någon ville läsa det jag skrev.

Tack alla för de avtryck ni lämnar och alla uppmuntrande ord jag får.

Fixar till utlottningen när jag kommer hem från Stockholm

3 kommentarer:

  1. Ha det så bra i huvudstaden! Kram//Millan

    SvaraRadera
  2. Spännande med utlottning!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Spännande med en utlottning. Grattis till dina första 1000...kommer att bli många fler.
    Kul att du är med i min utlottning
    Ha det bra i Sollentuna
    Kram

    SvaraRadera