lördag 20 november 2010

Ska bli skönt.....

...... nu att krypa till kojs.

Idag har jag vekligen stått i.

Jag har bakat lussebullar som smakde ljuvligt, Receptet hittade jag hos Lantligt i smultronbacken jag länkar dit i fall ni blir frestade av bilderna nedan.
Jag har även gjort deg till kolakakor som får ligga tills imorgon innan jag bakar ut den.
Martin hjälpte mig att göra chokladbollar. Jag gjorde kladdrullet och han rullade på pärlsockret. Snacka om teamwork.

Medans jag slötittade på tv:n ikväll så gjorde jag något som jag ALDRIG har gjort någon gång. Inte ens när jag var liten så gjorde jag detta.
Imorgon kommer jag att avslöja vad det är. Nu frestar jag er med bilder på dagens bullbak istället.




2 kommentarer:

  1. Mm så Gott!

    Vad Du har varit duktig!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Vad goda bullarna ser ut. Roligt att du tyckte om mitt recept.

    Kram

    SvaraRadera