lördag 20 november 2010

Känns som......

...... lilla julafton.

Det snöar ute och jag har öppnat paket på morgonen.

Igår med posten så hade jag två paket. Det var mina fina vinster som hade kommit. Men jag var bara hem som hastigast igår kväll för vi skulle iväg på bio jag och grabbarna. Vi skulle titta på Harry Potter och dödrelikerna. När vi kom hem från bion i Söderhamn så var jag så trött så jag gick och la mig. Paket öppningen fick vänta tills nu på morgonen.
Det gjorde ju ingeting eftersom nu snöar det lite och jag tände lite ljus så fick jag en mysig jul stämning också.

Alla saker var hela när de kom fram och de var jätte fina.

Nu ska jag leta fram hammaren och sätta upp den fina ljushållaren och sedan ska jag sätta igång och baka lussebullar och lussekatter.


Här är de fina vinsterna, Ljushållaren från Hemma hos Uttan och Latte muggar med matchande servetter från Vitt hus med svartaknutar
 
 

4 kommentarer:

  1. Vilka fina vinster, turgumma där.

    Härligt med doft att lussebullar snart hos er. Gott!

    Ha en bra helg

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig start på morgonen att tända ljus och öppna paket.
    Känner nästan doften av lussebullar...
    Kram:)

    SvaraRadera
  3. Köpt någon trisslott ännu? Kram//Millan

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att höra att morgonkaffet smakade bra i den nya lattemuggarna=) I dag har det varit mörkt och grått hela dagen, men då är det extra mysigt att tända ljus.

    Önskar dig en underbar fortsättning på helgen!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera