tisdag 2 november 2010

Nu hade den kommit

Vaddå undrar väl ni,

Marabous vita chokladkaka Vintervit fanns i vår affär.
Den åkte direkt ner i vagnen och sedan gömde jag den i kylen när jag kom hem för annars är det någon annan som hinner äta upp den.

Jag har nu provsmakat två bitar och den var helt underbar och passade mig perfekt.

Exlusiv förpackning, kraftfull smak så den kommer att räcka länge. Vad jag menar med det är att det räcker med två bitar sedan är man nöjd. Med vanlig choklad som Schweizernöt kan man mola i sig en hel kaka direkt.

Nu ligger den åter undan gömd i kylskåpet ihopp om att ingen av grabbarna hittar den (hihihi)





1 kommentar:

  1. Åhh, jag älskar vit choklad! Men typiskt nog..eller..som tur var..så fanns den inte på affären här. Ska försöka hålla mig tills fredag då jag är ensam hemma och får heeeela för mig själv! ;-)

    SvaraRadera