fredag 26 november 2010

Fullt rulle....

..... hela veckan lång.

Den här veckan har varit förberedelsernas vecka inför advent.
Det har städats och fejas. Putsat fönster och bytt gardiner. Tänkte jag skulle få undan det mesta inför morgondagen så man bara  i största mån bara kan vara.

Nytt för i år är den egen gjorda adventsljusstaken. Insperation har jag hämtat från blogg världen

På söndag så är det åter igen full fart.
På morgonen så sjunger vi in första advent i kyrkan sedan fortsätter vi till hembygdsgården för där bjuds det på kyrk kaffe och vi sjunger även där. Hinner hem en snabbis för att utfodra grabbarna, själv åker jag iväg på julbord.

Det är nästan så man längtar......



1 kommentar:

  1. Jättefin adventsljusstake......
    kul med egen stil på den
    ska fixa min i kväll...lite tradition att göra det sista med den på kvällen före för mej och min son♥
    En trevlig advent önskar jag dej och de dina♥
    Catarina

    SvaraRadera