onsdag 22 september 2010

Händelsernas centrum.....

Tänk vad det händer grejer runt om där jag bor. Ja kanske inte riktigt i Rengsjö men i en by som inte ligger så värst långt härifrån, Segersta tänker jag på.
Där är det just nu, eller snart självaste Hollywood känslan.
Några scener till den amerikanska Millennium serien ska spelas in där. Det finns ju en scen i den första filmen "Män som hatar kvinnor" där det har varit en olycka på en bro och det är väl den scenen som ska spelas in. De har också byggt en kuliss som ska var nån affär tror jag. Även i den svenska versionen av "Män som hatar kvinnor" så var de  inte så långt härifrån och spelade in. Då var de i Holmsveden. I TV versionen som gick under våren så syndes det tydligt när den scenen kom.

Bild lånad från http://helahalsingland.se/bollnas

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Kul med en ny mysig blogg - lycka till!!
    Roligt att ha dig med i min utlottning :)
    Ha det gott!
    Marie

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad kul att du har hittat till min och vill vara med i min utlottning! Varmt välkommen.

    Hälsningar Monica

    SvaraRadera
  3. Kul att du vill vara med i min utlottning, lycka till!
    Ha det gott!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  4. Härlig blogg du har! Tittar snart in igen :)
    Kramiz Annika

    SvaraRadera