torsdag 9 september 2010

Födelsedagspresent

Idag efter jobbet så mötte jag upp med mina grabbar på stan, vi skulle kolla på ny mobil till mellan sonen. Han fyllde 17 år i helgen och han fick då pengar av oss som han skulle lägga i en ny mobil.
Han köpte sig en HTC Desire. Han hade verkligen tur att han fick tag på en. För den första affären vi var på där var den slut och folk stod på väntelista för att få tag i den när eller rättare sagt om den kom och enligt deras listor så fanns det ingen information när den skulle komma igen. Likadant var det i butik två, vi gjorde ett tredje besök i en annan affär på stan och trot eller ej de hade en telefon. Det var någon som hade lagt undan den men inte hämtat ut den, lyckan var gjord för min sjuttonåring.

Nu vart det inte bara han som fick sig en ny mobil utan indirekt fick ju även jag också en ny mobil, bättre begagnad eftersom jag fick hans gamla som blev ett snäpp bättre för mig.

1 kommentar:

  1. Hej va kul att du hittade in till mig och vill vara med i min utlottning. Visst är det roligt o blogga?! :) Snart har du också en massa besökare ska du se, hihi
    Ha de gott
    Kram Camilla

    SvaraRadera