onsdag 29 september 2010

Ett gott skratt förlänger livet...........


..... om detta ordspråk stämmer så kommer jag att leva i evigheter!


Idag på jobbet så tror jag alla i vårt team hade fredags känsla. Vid fikat på eftermiddagen så spelade det ingen roll vad vi sa utan att det vart tokigt. Det var länge sedan jag skrattade så hemskt på jobbet.


I kväll hade jag övning med kören.
Nu har vi börjat att inför allhelgonahelgen. Jag tycker inte att det var så länge sedan vi höll på med dessa sånger så det smäller inte till förren vi ska börja öva inför advent och jul. Tänk jag tycker bara tiden rusar förbi och då är det ju tur att man fick förlänga sitt liv med lite skratt idag. För som sagt så kommer jag att leva i evigheter.







2 kommentarer:

  1. Vad härligt det är med jobbarkompisar och fika raster när man kan skratta ihop. Det blir ju så mycket roligare och trivsammare på en gång-
    Ha det gott:)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du ville vara med i mitt lotteri! Jag känner igen det där med vaderan, hittar aldrig stövlar jag kan ha, och skulle jag hitta ett par så sitter de som sälskinn...ler. Lägger mig som följare hos dig också, och önskar dig en riktigt härlig helg!
    Kram Pia

    SvaraRadera