fredag 24 september 2010

Dax för fredags myyyyyyyyysssss.......



I kväll har jag filmys och tittar på Twilight filmerna. Försökte få grabbarna att komma och titta med mig men det gick inte.
Jag har nu tänt lite ljus och plockat fram lite gottis så man har något att snaska på medans filmen går och spänningen kommer. Jag har just nu avverkat den första och tänkte fortsätta med andra filmen New Moon nu ikväll. Vädret ser ju inte så lovande ut tills imorgon så jag fortsätter väl med den tredje och sista imorgon.

Tänkte även göra en brasa i kaminen så det vart extra mysigt men upptäckte som tur var innan jag hade hunnit tända på att sidorutan hade en spricka, hur det nu har kunnat uppståt. Måste kolla imorgon med återförsäljaren om detta är något som går på garantin eller inte för den är inte mer än fyra år gammal.

Vill visa mitt ett av mina fina ljushus som just nu lyser så fint



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar