lördag 30 oktober 2010

Mulen dag med......

...... lyckad shopping.

Idag så hade de utförsäljning på Växbo Lin.

Jag bor ju inte långt därifrån så en utflykt dit idag var ju självklar.

Tyckte jag gjorde ett fynd när jag köpte allt detta för "endast" 250:-
4 st kökshandukar
2 st grytlappar
1 st disktrasa


Det vart även en tur ner på stan och ett besök på KappAhl och till Mobackes för att fika på Lilla K

På Lilla K käkade jag jordens godaste räksmörgås. Har du vägarna förbi Bollnäs någon gång så tycker jag att du ska svänga in till Mobackes och kika lite i deras handelsträdgård och sedan avsluta med en lunch eller fika på Lilla K.
Njutning!

På KappAhl hittade jag en fin tunika som jag bara måste köpa.
Vinröd och fin att ha till  jul.

På Mobackes vart det en hjärteblomma och en tag som jag ska sätta i min julkrans som ska hänga på ytterdörren.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar