söndag 10 oktober 2010

Slut på veckan

Vår fina skogsbacke
 Jaha, då har vi kommit till den sista dagen på den här veckan.
En ny vecka ligger framför oss, undrar vad den har med sig?

I veckan som var så hände det lite saker på backen

Slänten ner emot grannen jämnades ut och  fick ny jord
Garaget börjar ta form
Jag var på Tjejkväll hos ett lokalt företag i stan
Jag var till frissan och snyggade till kalufsen
Maken kom hem efter två veckors jobb i Norge

Nu är det bara att sätta sig ner och fundera på vad man ska plantera i slänten ner emot grannen så det blir lite insyns skyddat.

Tjejkvällen som jag var iväg på i torsdags var jätte trevlig. Vi var ett gäng på fem "tjejer" som drog iväg. Arrangören var en möbelaffär, Björkmans Möbler som har öppnat upp i ny regi. De bjöd på jätte goda snittar med tillhörande dryck. Sedan hade JC modevisning i butiken. Vi var väl ca 400 "tjejer" i butiken så ni kan väl tänka er vilket kackel det blev. Jag träffade en tjej som jag inte har sett på minst 30 år. Hon hade visning av den porslins serie som hon designar, Månsesdesign.

Det var så roligt att träffa M efter alla dessa år och framför allt att hon kände igen mig, kanske man inte har åldrats så mycket iallafall  (hihihih) Hennes porslin var jätte fint önskar att jag kunde köpa den men jag har inte någon plats.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar