torsdag 14 oktober 2010

Det bästa jag har......

....... är min familj.

Min make och mina barn kommer alltid i första hand.

Vi har tre grabbar som är födda åren efter varandra, -92, -93 och -94. Jag kommer så väl ihåg när vi skulle talat om för mina föräldrar när jag var gravid igen, det var då vårt tredje barn.  Det första mina pappa säger är - Men ni bete er som kaniner! 
Jag blir så full i skratt varje gång jag tänker på detta, men min pappa erkänner inte att han har sagt det.

Mina grabbar

Syskon kärlek

Martin 16 år
Anders 17 år


Carl Johan 18 år

1 kommentar:

  1. Oj vad fina kort du tagit av dina härliga grabbar!
    Måste varit jobbigt när de var små med tre killar så tätt! Jag har 4 söner och en dotter. Ens barn och familj skall komma i första rummet, annars är det något fel.. Önskar dig en skön helg!
    Kramar Pia

    SvaraRadera