torsdag 29 september 2011

Någon där uppe........

.......... måste ha hört mig.

Igårdagens inlägg var det lite gnäll på den årstid som vi är inne i nu, hösten.

Idag så vart det sommar helt plötsligt........

Solen sken det var varmt i luften, vi hade +24 grader. Tittar just nu på termometern och den visar +17 grader och klockan är snart nio. Helt otroligt vilken vändning det vart av vädret.

Igår kväll när jag kom hem efter kören så hade vi inte mer än +19 grader inne, usch va ruggit och kallt det var. När jag kröp ner under täcket bäddade jag in mig i morgonrocken och bredde på mig en extra filt det lär jag nog inte behöva göra ikväll.

Idag vart det riktig sommarmat, pannkaka med mosade jordgubbar och glass

1 kommentar:

  1. Men så mumsigt det där såg ut då..som en sommardag idag..ha det gott ..kram Marie

    SvaraRadera