lördag 3 september 2011

Huvvaligen.........

...... vilka skitiga fönster jag har!

Det måste det bli ändring på.

Tur för mig då att det är fint väder ute idag. Solen skiner och graderna stiger sakta.
Idag blir det köket som får sig en omgång. Här ska putsas fönster och bytas gardiner. Tvättmaskinen går redan för fullt.



Så här ser det ut nu innan förvandlingen.
Nu kommer mina höst gardiner att sättas upp.

Minsta sonen har åkt på paddelhajk med skolan. Han har valt Natur & Fritid som sitt individuella val på skolan. Jag tror han får en chock nu av all den friska luft som han får i helgen. Han som normalt BARA sitter framför datorn och spelar spel och LANAR med kompisar över hela Sverige, förresten hela världen för den delen.

2 kommentarer:

  1. Så fint kök som ska få sig en omgång inför hösten. Väntar på att få se make overn sen då, spännande. Skulle behövas här med men jag har inte ork idag. Susat runt på tre loppisar...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Ja nu behöver fönsterna sig en omgång, jag tog några i torsdags.
    Ja antagligen kommer sonen vara helt slut efter all frisk luft;) Så är det när min väl är ute och kommer ifrån datorn hahaha. Nyttigt!!!!!!!!!

    Kram Susanne

    SvaraRadera