fredag 9 september 2011

Här förbereder vi för ........

........ fest i dubbel bemärkelse

Ikväll har jag lagat Taccosgratäng och förberett lite inför morgondagens firande av sonen A.

Han fyllde ju 18 år i måndags och lyckades med även sitt körkort i onsdags.

Ikväll är han ute och åker och njuter.
Här hemma sitter en nervig mamma. Tur att jag har lite att sysselsätta mig med så jag får annat att tänka på.

Hittade ett nytt recept idag som jag bara måste göra och bjuda på imorgon.




Dajm Rocks

100gr mjölkchoklad
2dl cornflakes
1st dubbeldajm

Hacka dajmen, krossa cornflakesen. Smält mjölkchokladen och blanda ihop alla ingredienser. Klicka ut små bitar på bakplåtspapper med hjälp av två skedar.
Låt stelna i kylskåpet.

3 kommentarer:

  1. MMMMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmm, nu ska de bakas. Ha den bästa festen hela högen..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Godmorgon!!
    Önskar dej en underbar dag..och lycka till med kalasandet!!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hejn svejs, ja det är just det också att sedan ska man sitta hemma och oroa sig, hmmm.
    Men man vet ju själv hur kul det var. Och hon kör lugnt;) med mamma i bilen, hihi
    Grattis till grabben ser lycklig ut:)
    Det är ju en av få storhetsdagar i ens liv, när man får körkort;)
    Ha en skön dag,
    PS jag lever som synes, hihi

    SvaraRadera