tisdag 4 januari 2011

Nu är det slut.......

..... på alla ursäkter som man gärna drar till med!

Det är för mörkt!

Det är kallt!

Det regnar!

Det blåser för mycket!

Kanske det är halt.........

Ursäkterna kan göras många men nu är de slut.




Nu kan jag inte ens skylla på skavsår.

Nu är det bara att sätta igång och slåss emot kilona och få upp konditionen och det braa är att man kan titta på något bra på tv:n samtidigt.


Mjukstartade idag med 1,5km och det var drygt vill jag lova.
Bandet står lite i vinkel så det känns som om man går i en liten uppförsbacke hela tiden.

4 kommentarer:

  1. Men oj så duktig du är, ja då är det slut på ursäkter :)

    Ha de gott, kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Jaså här gäller samma sak som hos mig;) Bara till att sätta igång!

    Kul att du vill vara med i min utlottning!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat! Man mår ju så bra efteråt!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Härligt! Jag tog mig ner till gymet och höll på 1.5 timma med att lyfta skrot. Hoppas nu att jag kan vara lite hälsosammare detta år och nu när skolan är avslutad så blir det inte mycket att skylla på med att man sitter stilla för mycket. // Anna-Carin Björklund

    SvaraRadera