torsdag 13 januari 2011

Förändringens tider.......

........ syns redan.

Jag vart så glad idag när jag åkte från jobbet vid fyra.

Jag behövde inte ha något hel lyse på!

Det var alldeles molnfritt men solen hade gått ner precis så att den inte syntes men den orkade fortfarande att ge lite ljus.

Det finns hopp vänner och tänk på detta .
Ta fäste på ett klockslag och lägg på minnet hur det såg ut just då. Jämför samma tidpunkt efter ca 1,5 - 2 veckor så märker du skillnaden. Du kommer att bli så glad.

Imorgon åker maken och jag på en minisemester till Sundsvall.
Maken får åka till RC Butiken, hobby butik med modellplan och jag får åka på Fröken Fräken och Nordljus

På vägen hem så var jag in på Rusta en snabbis och hittade denna sjögräskorg. Just nu för tillfället får den vara inne och fungera som förvaring till mina filtar men till sommaren sätter jag ut den på altanen istället som filt förvarare


4 kommentarer:

  1. Härligt att korgarna fanns kvar så du också fick en. Väldigt lämpliga.

    Hoppas ni får en härlig dag i Sundsvall.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Hoppas er lilla tripp blir riktigt mysig!
    Låter som ett bra upplägg...
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Önskar Er en Trevlig Mini Semester.

    Fin korg Du hittade på Rusta.

    Trevlig Helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. fin korg du har hittat en riktigt bra och ha sak.
    Hoppas ni har det skönt på eran mini semester.
    Kram:)
    Ja visst är det skönt att ljuset är på väg tillbaka.

    SvaraRadera