lördag 22 januari 2011

Kvällens middag.....

........ ska intas med goda vänner!

Bjuder idag på bilder på kvällens dukning.


Ikväll kommer våra goda vänner T och A på middag.
Har förberett maten tidigare i veckan så det enda jag behöver göra idag är efterrätten.




Kvällens Meny:

Förätt
Hummer soppa

Varmrätt
Kycklinggryta med jordnötter och sallad

Efterrätt
Vaniljpannacotta med passionsfrukt

Porslin Mårbacka
När jag ska till att göra den upptäcker jag att jag har missat att handla grädde..... Det är jag i ett nötskal, alltid ska det finnas något som man har missat och måste iväg på affären. 

2 kommentarer:

  1. Vilken fin middag det ser ut att bli. Den boken måste ju jag läsa österbottning som jag är, tack för tipset/Gela

    SvaraRadera
  2. Tjusigt. Jag älskar att ha folk hemma på middag det e så roligt att bju och allt med dukning och för bredda middag. Din meny låter kanon god.
    Ha en skön härlig söndag.

    SvaraRadera