söndag 12 december 2010

Ja må han leva....

..... Hurra, hurra, hurra, HURRRAAAAAA!

Idag har vi uppvaktat min brors minsta pojk som fyllde 7år.
Vi firade honom genom att vi åkte och bowlade.
Jag bowlade inte utan aggerade som fotograf och påhejjare.

Det var första gången han bowlade och jag tror inte att han tyckte det var så roligt.
 För mitt i bowlande så undrade han när de kunde åka hem så han fick bygga med legot han hade fått. :-)

Just nu så är det Starwars lego som gäller så vi hade köpt lite sådan till honom och som tur var så hade han det inte.
Köpte också en pysselbok med Starwars som jag hoppas kommer till användning.

 
Coolaste 7 åringen som går i ett par skor

Hej vad det går!


Lillebror in action

Make in action

Här flyger käglorna hej vilt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar