lördag 18 december 2010

Ett hem .......

.... under förvandling.

Nu är det mindre än en vecka kvar till julafton.

De flesta av julklapparna är handlade och skinkan ligger i kylskåpet.
Gran har vi missat i år och vi har inte hittat någon fin att köpa heller så det får bli vår plastis i år.



Jag jobbar endast måndag och tisdag till veckan och sedan går jag på julledighet. Det ska bli så skönt att vara ledig någon dag före jul så man slipper känna stress över allt som man ska göra. Grilljering av skinka och inläggning av sill gör jag på onsdagkväll.

Nedervåningen är städad och klar, nu ska det bara pyntas lite.
Gran klädning och pynt tar jag till veckan, i morgon ska jag baka det sista och så ska jag även göra en omgång till av de goda Bountybollarna.


2 kommentarer:

  1. Det låter som en perfekt julvecka tycker jag.

    Gott med en sats bountybollar till. Jag kan tipsa om att doppa dem i Marabou choklad istället för blockchoklad.... ännu godare.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. det lät himmelskt gott..får kanske testa o se om det blir några över att bjuda på till jul? *L*
    Kram Git

    SvaraRadera