söndag 23 oktober 2011

Lyxig morgon......

......... = sovmorgon

Imorse tog jag mig en behövlig sovmorgon.

Lyxigt värre!

I och för sig så har jag stora barn som sover längre ändå men men har så mycket man ska hinna med på helgerna så man tar sig inte tid att ta sig någon längre sovmorgon.
Jag brukar resonera som så att på helgerna får jag inte ligga längre än till kl 9 och imorse eller i förmiddags kanske är bättre så klev jag inte upp förrän 10,30.

Igår var vi på "hemligt" kalas.

Min lillebror fyller 40 år idag.

Grattis käre lillebror!

Hans fru hade ordnat en liten hemlig fest för honom hemma hos dom och vi skulle själva ta med oss en tårta. Det vart en liten tårtbuffé innan det var färdigt.

Jag hade bakat cupcakes som jag hade med mig, supergoda om jag får säga det själv :-)

 Pecan paj cupcakes med kola grädde



Ett syskonbarn till henne hade med sig gitarren och spelade och sjöng. Han var jätte duktig. Han jobbar och bor i Åre till vardags. Nu under kommande vinter ska han extra knäcka som trubadur så ska du dit upp så kanske det är han som spelar för dig.

Lillebror fick en upplevelse i present av oss.
Han ska få flyga stridflygplan, inte på riktigt men i en simulator.
Det kan nog så väl kännas som på riktigt iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar