måndag 31 oktober 2011

Dagarna bara försvinner.....

......... vart tar de vägen?

Förra veckan bara försvann i ett nafs.
När jag tänker tillbaka på den så har jag lite svårt att komma ihåg vad jag gjorde. 

Men jag vet iallafall vad jag gjorde i helgen.

Zumba - Marathon


Vi var ett 60-tal tjejjer som hade träffats under söndag eftermiddag för att under 2 timmar skaka rumpa och ruska lös våra tuttar.
För det var just för våra tuttars skull vi gjorde det.
Hela evenemanget ordnades till stöd för Rosa Bandet. Insamlingen gav 2495:-

Jag hade aldrig prövat på att dansa Zumba tidigare men det var tamme fanken det roligast jag gjort på länge! Nu har jag bokat in ett pass på torsdag igen och jag längtar redan.

Dessa tre tjejjer Hanna, Lene och Sandra var  initiativtagare till Marathonen ♥
Här kör vi streching efter svettiga 2 timmar

Här har vi alla glada zumba dansare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar