onsdag 9 mars 2011

Ledighet......

........ ack så skönt!

Jag tog mig lite sportlovs ledigt jag med den här veckan.

Idag har jag letat den bort tappade lådan utan framgång. Men den kommer väl fram nån dag och då kommer väl minnet tillbaka också
 - Javisst ja, det var ju här jag ställde den ;-)

Idag har jag torkat ur mina köksskåp och rensat lite. Bl a plockat bort koppar som vi inte använder och stuvat om lite.
Nu har mina Gerbera skålar och formar fått kommit fram så de står i vitrinskåpet istället för i en stängd låda.

För ett tag sedan hade jag ju ett Living and Home party.
Jag köpte då ett fint frukost set som nu står fint och prydligt i skåpet och väntas på bli använd.



Jag shoppade också jordens mjukaste fleecefilt. Jag lovar den är babymjuk!
Sedan vart det också nya lakan till mig och maken som går i New England stil.
Nästa gång jag bäddar rent så åker dom i.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar