onsdag 9 mars 2011

Jag blir så arg......

...... på mig själv!


Och varför då kan man undra?

Jo, jag har lyckats städa undan min kartong med kamera instruktioner, så nu hittar jag inte CD skivan med kameraprogrammet.

Vi har nu köpt en ny dator, jättebra och efterlängtat!
 Men eftersom jag inte kan finna CD skivan så jag kan installera programmet så kan datorn inte hitta kamaren när jag pluggar in den i USB kontakten.

Jag har väl varit jätte duktig när jag städade undan kartongen så nu ligger den väl på någé bra ställe, så den ligger ju absolut inte ivägen vill jag mena!

Grrrrr........

2 kommentarer:

  1. Förstår att det e jobbigt men den kommer fram när du minst annar.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej ja visst blir man arg när man städar för bra! :)
    Men en ny dator borde hitta kameran direkt när du pluggar in den utan cd. Annars har du ingen kortläsare löst eller i datorn? Då kan du ju använda det ist o behöver ej cdn. Prova om du inte redan gjort de vill säga. Hoppas de löser sig iaf.
    Kram Camilla

    SvaraRadera