måndag 21 november 2011

Tiden bara rinner iväg.........

............

Jag tycker bara dagarna bara försvinner iväg
Inte får jag någe gjort heller tycker jag fast så är det ju igentligen inte.

För tänker jag efter ordentligt så har jag gjort följande saker sedan vi hördes sist.

Vi har haft fest med jobbet med vinprovning
Jag har varit till Sundsvall och hälsat på sonen och shoppat lite
Njutit av en hotellnatt med maken med fri minibar :-)
Jag har aggerat sällskapsdam och frissa åt min mamma som legat på sjukhus
Jag har varit sjuk själv, magsjuka. Urk
Har varit på 50 års partaj, jätte roligt!
Legat som ett slakt i soffan en hel dag pga dåligt vin (skulle jag tro) ;-)
Börjat göra om mellan sonens gamla sovrum till kontor
Bakat gofika till maken och snickarna som är här och bygger på min projekt

Ja det vart en hel del iallafall bara man tänker till så jag har nog inte bara legat och pillat i naveln iallafall när allt kommer omkring.

Här kommer en bild på det gofika som de får nuta av imorgon.

Tigermuffins med philadelphiaost



3 kommentarer:

  1. Mums vad goa Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  2. Hej! Du har tidigare varit med och tävlat om en Decomax dekorationssprits. Nu är det väl ändå dags att vinna en? :) Jag har startat upp en tävling idag - där du har chansen att kamma hem en Decomax lagom innan allt pepparkaksbak ;) Var gärna med!

    SvaraRadera
  3. Jättekul att du vill vara med och tävla om en Decomax hos mig! Kan inte annat än att önska dig ett stort lycka till!

    SvaraRadera