tisdag 29 november 2011

Buzzador......

........ är ett trevligt påfund!

Vad är då Buzzador kanske du undrar.....

Som Buzzador har man möjlighet att prova nya produkter och tjänster. Allt man behöver göra är att berätta om dem för sina vänner, öga mot öga och/eller via sociala medier. Att vara Buzzador är gratis och innebär många spännande möten mellan dig, dina vänner och nya produkter eller tjänster.

Jag har nu deltagit deltagit i en buzzning som OBH Nordica hade där jag skulle testa och tycka till om deras Supreme Non-Stick Set.
Detta paket (stekpanna, gryta, kastrull och kniv) fick jag inte gratis men jag fick köpa det till ett kraftigt reducerat pris = )
Erbjudandet kunde inte komma lägligare för jag höll precis på att se mig om efter en ny stekpanna.

Bild lånad fr Buzzador

Kan inte annat ge dessa produkter högsta betyg och jag kan varmt rekommendera dessa produkter!

Grytan är den jag har använt mest.

Jag har stekt köttfärs, brynt kyckling och även gjort "tomte" gröt i den och det har fungerat utan problem. Har inte använt något fett vid stekningen av kycklingen och färsen och inget har bränts vid. Sedan är ju grytan så fin i sig så man kan ju ställa fram den direkt på bordet utan att det behöver se "slafsigt" ut

Det gick lite sämre att steka fläskfilé i stekpannan, då behövde jag liiiiite smör för annars vad det lite för torrt.



Här gör jag såsen till filén direkt i stekpannan. Funka skit bra!






Tycker du att det verkar vara intressant gå då in på deras hemsida och anmäl dig du också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar