tisdag 17 januari 2012

Du missar väl inte.............

............. utlottningen som jag har!
För en lott:
Skriv en kommentar på detta inlägg

För två lotter:
Om du har en egen blogg länka denna tävling med någon av bilderna till din blogg .

För tre lotter:
En kommentar, länk från din blogg och lägg till dig som följare av min blogg.
Är du redan följare av min blogg så får du också tre lotter.

Alla kan vara med, även du utan blogg. Glöm då inte att skriva din mailadress i kommentarsfältet så jag får kontakt med dig.

Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas tisdagen den 14/2.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är så roligt att du ordnar utlottningar på din blogg, jag måste skärpa mig och göra något sådant jag med. Jag följer din blogg och måste säga att jag är gryyyyymt impad av allt du gör och fixar med...hur orkar du?

    Jag hoppas att du någon gång framöver här orkar ta en tripp åt öster, dags för oss tremänningar att träffas och snacka lite skit över en kopp java.

    Jag är (som du vet) redan en följare av din blogg, men jag kommer nu att länka med bild direkt till det här inlägget.

    Ha det bra med allt, kram <3

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Oj, vilken sötis!
    Klart jag vill vara med.
    Länkar.
    3 lotter till mig. ;)

    Önskar dig en fin dag.
    Kram

    SvaraRadera