fredag 17 februari 2012

En titt ........

........... i min matlåda!



Mmmmmm vad gott det ser ut, eller hur?

Helgen som var så gjorde jag Grekisk pyttipanna som är så super gott.
Det vart så mycket över så det räckte till två matdosor som jag har festat på under veckan på jobbet.

Nu är det bara jag och yngsta sonen hemma, mannen är på jobb i Norge och mellansonen är i Lofsdalen på praktik så när man lagar mat så blir det massor över. Nästan så att det räcker med att man lagar mat varannan dag för näst kommande dag kan man äta rester från någon annan dag, hihihi

Nej så tråkig är vi inte, här lagas det mat precis som vanligt. Blir det alldeles för mycket över så åker det in i frysen till den utflugne fattiga studenten. Han får ta hem några frysta matlådor när han är hem och vänder så vet man att han klarar sig ett tag.

Tänk nästa gång han kommer hem så är det på hans födelsedag den 7 mars. Då har han inte varit hem på ca 1,5 månad. Tror inte att han har längtat efter mamman men mamman har längtat efter honom!

Fast han blir ju 20 år då..................

PS. Imorgon kommer jag att presentera vinnaren

1 kommentar:

  1. Ser fantastiskt god ut =)
    Jag vill även önska dig en kanon trevlig söndag!!
    Kram i massor!!

    SvaraRadera